Ponuka práce > Začni pracovať v administratíve!

Začni pracovať v administratíve!

Náplň práce

Hľadáme šikovného človeka, ktorý by mal na starosti administratívne záležitosti spoločnosti a s ľahkosťou a úsmevom by zvládal nasledujúce činnosti:

- Administratívne úlohy ako evidencia a kontrola zmlúv, dokumentov, vypracovanie zmluvnej dokumentácie, zadávanie do systému, evidencia pošty a podobne
- Starostlivosť o reklamácie klientov, spracovanie ich požiadaviek
- Pravidelný reporting iným oddeleniam
- Komunikácia s obchodníkmi a obchodnými zástupcami, hlásenie chybovosti systémov a ich aktívne riešenie
- Ad hocks tasks

Požiadavky

Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá:
- Ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- Komunikatívna znalosť NEMECKÉHO jazyka (B2), ktorý využijete pri každodennej komunikácii v písomnej a hovorenej forme
- Predchádzajúca skúsenosť v administratíve je MUST!
- Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu
- Užívateľská znalosť MS Word, Excel, Outlook

* Výška platu závisí od skúsenosti kandidáta, nebude však nižší ako vyššie uvedená čiastka

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva,
  • Plat: Od 1100 EUR do 1300 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: - Stravné lístky - Voľno na regeneráciu (1deň za štvrťrok) - Benefitné body Callio Plus (250 EUR/rok) - Notebook, mobilný telefón
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát