Ponuka práce > Pracuj ako administratívna podpora pre medzinárodnú spoločnosť

Pracuj ako administratívna podpora pre medzinárodnú spoločnosť

Náplň práce

Si komunikatívny a zároveň technický typ a „papierovačky” ti nerobia vrásky na čele? Tak pokračuj v čítaní tohto inzerátu. Pre nášho klienta zaoberajúcim sa Facility managementom hľadáme človeka, ktorý by mal na starostlivosti celkový „support“ v oblasti administratívy a zároveň by komunikoval s klientami spoločnosti.

Hlavnou náplňou práce je:

- Komunikácia s vlastníkmi nehnuteľností a starostlivosť o nich
- Riešenie ich požiadaviek, prípadne sťažností
- Manažovanie nájomných zmlúv
- Spracovanie podkladov pre fakturáciu
- Sledovanie úhrad a upomienok
- Vedenie dokumentácie
- Ad hocks úlohy

Požiadavky

Aké sú požiadavky na túto pracovnú pozíciu?
- Ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské štúdium
- Komunikatívna úroveň Anglického ALEBO Nemeckého jazyka (B2)
- Predchádzajúca administratívna skúsenosť či skúsenosť v rámci Facility managementu VEĽKOU VÝHODOU
- Komunikatívnosť, flexibilita a ochota učiť sa nové veci

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva,
  • Plat: Od 1100 EUR do 1300 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát