Ponuka práce > PERSONALISTA - zodpovednosť za komplexnú HR agendu v medzinárodnej spoločnosti

PERSONALISTA - zodpovednosť za komplexnú HR agendu v medzinárodnej spoločnosti

Náplň práce

Vyznáte sa v zákonníku práce? Viete čo všetko obnáša personálna administratíva? Ovládate anglický jazyk a chcete ho aktívne využívať pri komunikácii s nadriadeným? Ste odvážny a samostatný? Tak toto je príležitosť práve pre Vás.

Jeden z našich klientov, ktorým je medzinárodná a celosvetovo známa spoločnosť, hľadá šikovného kandidáta, ktorý by viedol celú HR agendu a zastával pozíciu PERSONALISTU.

Hlavná pracovná naplň:

- plnenie plánu personálnych potrieb spoločnosti
- kontaktná osoba pre personálne otázky na Slovensku
- reporting na HR manažéra v zahraničí
- príprava podkladov pre mzdy, zodpovednosť za dochádzkový systém a komunikáciu s externou mzdovou agentúrou
- zastrešenie adaptačného procesu (vstupné školenie, predstavenie zamestnanca)
- zastrešenie kontroly cestovných nákladov
- vedenie personálnej administratívy
- komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- administratíva

Požiadavky

Úspešný kandidát by mal mať:

- predchádzajúca prax v oblasti HR min. 2 roky (interné HR oddelenie, perosnálna agentúra a pod.)
- aktívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka PODMIENKOU
- aktívna užívateľská znalosť MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- výborné koordinačné a organizačné zručnosti
- komunikatívnosť, samostatnosť
- pro-aktivita

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 1400 EUR do 1800 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát