Náplň práce
odpovednosť za podporu spoločnosti ako atraktívneho zamestnávateľa
- správa systému benefitov, ktorá podporí konkurencieschopnosť Spoločnosti
- podpora vedeniu v oblasti benefitov a sociálneho fondu a nastavenie procesu zmien
- plánovanie a vyhodnocovanie atraktivity zamestnávateľa v oblasti recruitmentu, benefitov a sociálnych programov a zvyšovanie ich transparentnosti a atraktívnosti
- podpora výberového procesu: spracovanie uchádzačov, plánovanie výberového procesu, vedenie skupinových pohovorov
- interná a externá komunikácia pridelených tém; príprava obsahov, vizuálov a foriem komunikácie v spolupráci s tímom
- spolupráca s materskou spoločnosťou a ostatnými krajinami koncernu v pridelených témach
- účasť na interných a externých seminároch a aplikácia poznatkov do praxe
Požiadavky
ak máte dobrú orientáciu v oblasti sociálnych programov
- kreativita Vám je blízka, rovnako tak máte know-how v práci s rôznymi programami
- minimálne 3 roky skúseností v danej oblasti
- viete prebrať plnú zodpovednosti za pridelenú tému
- ste sebaistý v komunikácii a argumentácii
- balík MS Office ovládate na pokročilej úrovni
- a máte minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
Požadujeme skúsenosti s prácou v grafických programoch (napr. Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign...).
budeme radi, ak sa stanete členom nášho tímu!
Ponúkame
13. a 14. plat
- príspevok na dôchodkové sporenie v hodnote 3 % z hrubého platu
- kafetéria systém so širokým výberom partnerov
- firemné, športovo-kultúrne aktivity a podujatia, podpora športových tímov
- odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách v rámci pracovnej doby
- nadštandardná zdravotná starostlivosť
- masáže na pracovisku
- podpora pri zdravotných znevýhodneniach
- sabatikal pre všetkých spolupracovníkov
- nápoje zadarmo (káva, čaj, sóda,...)
- firemný časopis
- odkúpenie nepotrebného firemného majetku za zvýhodnených podmienok
- podpora spolupracovníkov počas MD/RD
- odmeny pri pracovných jubileách
- odchodné po odchode na dôchodok
Odpovedať na inzerát