Ponuka práce > IT Zákaznícky servis a podpora / Atény, Grécko

IT Zákaznícky servis a podpora / Atény, Grécko

Náplň práce

IT Service Desk Agent poskytuje prvotriednu technickú podporu koncovým používateľom.

Požiadavky

Jednoročná prax na danej pozícií. Znalosť Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange Server Management, Microsoft Windows - Servery, Mac OS. Skúsenosti s používaním produktov balíka Microsoft Office. Dobra znalosť počítačových systémov, mobilných zariadení a iných technických produktov. Preukázaná schopnosť zhromažďovať, skúmať a analyzovať dáta z rôznych zdrojov a ponúkať efektívne riešenie problému.

Informácie o pozícii

  • VM Recruitment s.r.o.
  • Zahraničie
  • Odvetvie: Zákaznícky servis,
  • Plat: hrubá mzda sa pohybuje medzi €1200 - €1500, záleží od jazykových zdatností a pracovných skúseností kandidáta / 14ty plat / 24/7 pohotovosť, nočná zmena a nadčas preplácané nad rámec základného platu, približné €120.00 mesačné
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Preplatená letenka do Atén pokiaľ sa uchádzač rozhodne presťahovať, ubytovanie do 2 týždňov zadarmo pokiaľ si uchádzač nájde vlastne ubytovanie, zľava na telefón a internet, €20.00 poukážka pre deti, €60.00 vianočná poukážka.
  • Vhodné pre: Správni uchádzači musia dobre ovládať svoj rodný jazyk (Slovensky), ovládať Anglicky jazyk na úrovni B1,B2 a majú mať minimálnu skúsenosť s IT zákazníckou podporou.
Odpovedať na inzerát