Ponuka práce > Administrátor objednávok a faktúr.

Administrátor objednávok a faktúr.

Náplň práce

Ak ovládaš POĽSKÝ jazyk tak nepremeškaj túto príležitosť. Naučíš sa, ako správne porovnávať údaje z objednávok a tak podporíš oddelenie, ktoré pracuje v oblasti financií. Ďalším plusom, ktorý určite oceníš je práca v programe SAP a v programe Excel. Len od teba bude záležať, či zákazník dostane tovar včas a v množstve, ktoré si objednal a či sú všetky údaje v objednávkových listoch správne.

Každý deň sa budeš tešiť do práce, keďže na teba budú čakať tieto aktivity:

- Prekontroluješ doklady k objendávkam (faktury, objednávkové listy, upomienky)
- Ak nájdeš nezrovnalosti v dátach, bude tvojou úlohou zistiť presné údaje
- Ako dôležitá súčasť tímu sa uistíš, že podľa interných systémov spolupracujeme s lojalnym klientom
- Vytvoríš objednávkové listy a budeš sledovať zmeny v objednávkach

Požiadavky

Úspešnému kandidátovi by nemala chýbať:

- Komunikatívna úroveň POĽSKÉHO JAZYKA(B2)
- Máš stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru
- Ak ovládaš anglický jazyk tak to bude tvojou obrovskou výhodou
- Skúsenosť v oblasti nákupu alebo fakturácie je veĺmi vítaná
- Orientácia na detail
- Proklientský prístup

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Obchod a predaj,
  • Plat: Od 1000 EUR do 1150 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: - výkonnostný bonus - voliteľné benefity (Cafeteria) - plne hradené stravné lístky - flexibilný pracovný čas - doplnkové dôchodkové sporenie s príspevkom spoločnosti - sick days - príspevok na jazykové vzdelávanie - zľava na vybrané produkty spoločno
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát