Ponuka práce > PERSONÁLNY KONZULTANT/ HR ADMINISTRÁTOR

PERSONÁLNY KONZULTANT/ HR ADMINISTRÁTOR

Náplň práce

Chcete získať zaujímavú a odbornú HR pozíciu medzi najlepšími? Láka Vás agentúrne prostredie a práca vo firme, ktorá je známa svojou kvalitou a profesionalitou? Naša pozícia Personálneho konzultanta prináša možnosť profesionálneho a kariérneho rastu ako aj spoluprácu s top zamestnávateľmi v regióne.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Príprava pracovných dokumentov, zmlúv a dodatkov pre dočasne pridelených zamestnancov
- Príprava podkladov na spracovanie miezd, veľmi úzka spolupráca s mzdovým oddelením
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Denné riešenie otázok a požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov týkajúcich sa dokumentov, miezd, dochádzky, dovoleniek a iných pracovnoprávnych záležitostí
- Aktívny nábor zamestnancov na naše otvorené pozície u klientov - prevažne výrobný sektor
- Selekcia kandidátov, overovanie ich zručností a schopností, vedenie pohovoroch s uchádzačmi o zamestnanie a ich odporúčanie klientovi
- Aktívna práca s databázou kandidátov, prezentovanie pracovných pozícií
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti

Požiadavky

Pri výbere vhodného kandidáta sú pre nás nasledujúce schopnosti a zručnosti kľúčové:

- VŠ vzdelanie
- Znalosť pracovnoprávnej dokumentácie a praktická znalosť Zákonníka práce sú PODMIENKOU
- Predchádzajúce skúsenosti z interného HR oddelenia, prípadne z agentúrneho prostredia sú PODMIENKOU
- Pozornosť na detail - potrebná pri príprave pracovných dokumentov, spracovaní podkladov na mzdy
- Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy
- Flexibilita a pracovné nasadenie - náš svet je dynamický, veci sa rýchlo menia a flexibilní kolegovia, ktorí dokážu rýchlo reagovať sú u nás úspešní
- PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod.

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Nitra (Nitriansky kraj)
  • Odvetvie: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 600 EUR do 1300 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Ponúkame nasledovné BENEFITY: - Finančné bonusy v závislosti od výkonu a kvality administratívnej práce - vyplácané na mesačnej báze - Možnosť home-office - Stravné lístky 4,30 € - 2 sick days/rok - Dovolenka navyše - Tréningy a školenia v oblasti
  • Miesto pracoviska: Nitra
Odpovedať na inzerát