Ponuka práce > PERSONÁLNY KONZULTANT

PERSONÁLNY KONZULTANT

Náplň práce

Chcete získať stabilnú a dlhodobú prácu v medzinárodnej personálnej agentúre GI GROUP? Láka Vás agentúrne prostredie a práca vo firme, ktorá je známa svojou kvalitou a profesionalitou? Naša pozícia Perosnálneho konzultanta prináša možnosť profesionálneho rastu ako aj spoluprácu s top zamestnávateľmi v regióne.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

- Aktívny nábor zamestnancov na naše otvorené pozície u klientov - prevažne výrobný sektor (automotive, retail, strojársky, potravinársky priemysel a iné)
- Selekcia kandidátov, overovanie ich zručností a schopností, vedenie pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie a ich odporúčanie klientovi
- Aktívna práca s databázou kandidátov, prezentovanie pracovných pozícií
- Príprava pracovných dokumentov, zmlúv a dodatkov
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Zadávanie inzercie do pracovných portálov
- Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov - letáky, SMS kampane, web kampane, Facebook a iné
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti

Požiadavky

Hľadáme kolegu, ktorý by mal spĺňať tieto kritériá:

- VŠ vzdelanie
- Predchádzajúce skúsenosti z oblasti Personalistiky, Recruitmentu, prípadne z agentúrneho prostredia sú PODMIENKOU
- Praktická znalosť Zákonníka práce VEĽKOU VÝHODOU
- Pozornosť na detail - potrebná pri príprave pracovných dokumentov, spracovaní podkladov na mzdy
- Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy
- Orientácia na zákazníka - zisťovanie potrieb zákazníka a rýchle reagovanie, efektívna spolupráca s klientom aj kandidátom
- Flexibilita a pracovné nasadenie - náš svet je dynamický, veci sa rýchlo menia a flexibilní kolegovia, ktorí dokážu rýchlo reagovať sú u nás úspešní
- PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod.

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Prešov (Prešovský kraj)
  • Odvetvie: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 800 EUR do 1200 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Ponúkame nasledovné benefity: - Finančné bonusy v závislosti od výkonu vyplácané na mesačnej báze - Možnosť home-office - Tréningy a školenia v oblasti HR, plné úvodné zaškolenie na celú pracovnú náplň
  • Miesto pracoviska: Pre?ov
Odpovedať na inzerát