Ponuka práce > Manažér oddelenia zákazníckej podpory

Manažér oddelenia zákazníckej podpory

Náplň práce

Zodpovednosť za vedenie tímu zákazníckej podpory, ktorý má 7 členov
Podpora, koučing tímu, riešenie náročných zákazníkov
Riešenie reklamácií a vytváranie reportov
Poskytovanie informácií zákazníkom spoločnosti, telefonická a mailová komunikácia
Zlepšovanie efektivity práce zákazníckej podpory a tvorba metodických pokynov pre kontakt so zákazníkmi
Kontrolné mechanizmy
Práca s interným informačným systémom
Komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti

Požiadavky

Výborné manažérske zručnosti a skúsenosť s vedením tímu zákazníckej podpory/Call centra
Vysokú prozákaznícku orientáciu
Výborné komunikačné zručnosti a reprezentatívne vystupovanie
Bezchybný písomný prejav
Analytické myslenie

Ponúkame

pohodová, priateľská atmosféra
otvorená firemná kultúra a zamestnanecké benefity (ovocné dni, kredity, masáže na pracovisku :) )
nástup: ihneď/dohodou
home office
mzda od 1 000€ – junior manažér; seniorský kandidát podľa dohody

Ďalšie informácie

Zákazník je pre Zľavomat vždy na prvom mieste a stopercentný zákaznícky servis je kľúčovou súčasťou Zľavomatu! Hľadáme preto manažéra s vysokou profesionálnou prozákazníckou orientáciou a schopnosťou prirodzene viesť tím našich kolegov.

Informácie o pozícii

  • Zlavomat.sk
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Manažment, Zákaznícky servis,
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
Odpovedať na inzerát