Náplň práce
Zodpovednosť za vedenie tímu zákazníckej podpory, ktorý má 7 členov
Podpora, koučing tímu, riešenie náročných zákazníkov
Riešenie reklamácií a vytváranie reportov
Poskytovanie informácií zákazníkom spoločnosti, telefonická a mailová komunikácia
Zlepšovanie efektivity práce zákazníckej podpory a tvorba metodických pokynov pre kontakt so zákazníkmi
Kontrolné mechanizmy
Práca s interným informačným systémom
Komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti
Požiadavky
Výborné manažérske zručnosti a skúsenosť s vedením tímu zákazníckej podpory/Call centra
Vysokú prozákaznícku orientáciu
Výborné komunikačné zručnosti a reprezentatívne vystupovanie
Bezchybný písomný prejav
Analytické myslenie
Ponúkame
pohodová, priateľská atmosféra
otvorená firemná kultúra a zamestnanecké benefity (ovocné dni, kredity, masáže na pracovisku :) )
nástup: ihneď/dohodou
home office
mzda od 1 000€ – junior manažér; seniorský kandidát podľa dohody
Ďalšie informácie
Zákazník je pre Zľavomat vždy na prvom mieste a stopercentný zákaznícky servis je kľúčovou súčasťou Zľavomatu! Hľadáme preto manažéra s vysokou profesionálnou prozákazníckou orientáciou a schopnosťou prirodzene viesť tím našich kolegov.
Odpovedať na inzerát