Ponuka práce > Administratívna podpora SERVICE oddelenia

Administratívna podpora SERVICE oddelenia

Náplň práce

Pre medzinárodného klienta v oblasti strojárenského priemyslu zákazkovej výroby hľadáme skúseného Administratívneho pracovníka pre oblasť Sales. Hľadáš dynamickú prácu s komplexnejšou náplňou práce, nebojíš sa komunikovať a zároveň ti nevadí ani administratívna práca? Tak potom čítaj ďalej, možno hľadáme práve TEBA!

Tvojou náplňou práce bude:
- poskytovanie kompletného servisu pre zahraničných klientov
- evidencia problémov v internom systéme, riešenie ticketov a zabezpečenie včasného a efektívneho vyriešenia problému
- komunikácia a riešenie problému naprieč tímami, servisnými technikmi a servisnými manažérmi
- vystavovanie faktúr a objednávok v internom systéme (SAP)
- komunikácia s klientom ohľadne nevyplatených faktúr a zisťovanie dôvodu nesplatenia
- zabezpečovanie BOZP školení pre zamestnancov
- a mnoho iných ….

Požiadavky

Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:

- Minimálne 2 ročné skúsenosti v oblasti administratívy, back office
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (C1)
- Excel na pokročilej úrovni – kontingenčné tabuľky, sum, if
- Znalosť práce v SAP je VÝHODOU
- dynamická osobnosť, proaktivita a dobrý time-management

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva,
  • Plat: Od 1500 EUR do 1600 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát