Ponuka práce > Administratívna a zákaznícka podpora s nemčinou

Administratívna a zákaznícka podpora s nemčinou

Náplň práce

Pracujte pre medzinárodnú spoločnosť v Bratislave, kde sa budete môcť rozvíjať nielen po profesnej, ale aj osobnej stránke. Aktuálne obsadzujeme pozíciu, kde budete v kontakte so zákazníkmi a klientmi a budete im robiť support. Je to pozícia naozaj dynamická, žiadnu rutinnú prácu nečakajte! Keďže budú klienti zo zahraničia, ak komunikujete v jednom z vyššie uvedených cudzích jazykov, určite tu bude pre Vás veľké uplatnenie! Akú náplň práce môžete očakávať?

- Vytváranie a spracúvanie master data od klientov
- Vytváranie a spracovávanie objednávok
- Princingové aktivity
- Riešenie reklamácií so strany zákazníkov a klientov
- Práca s dokumentáciu za daného zákazníka/klienta
- Spolupráca na projektoch, vytváraní nových procesov a pod.

Požiadavky

Spĺňate požiadavky, ktoré sú nižšie? Ak áno, určite nám pošlite svoj životopis!

- Minimálne ročná skúsenosť s prácou pre medzinárodnú/korporátnu spoločnosť (pozícia zákaznícky servis, administratíva, back office a pod.)
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B2 a znalosť nemeckého jazyka na úrovni B2
- Základná znalosť MS Excel
- Proaktívna osobnosť, schopnosť rýchlo sa zorientovať v procesoch a chuť učiť sa niečo nové

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva,
  • Plat: Od 1200 EUR do 1350 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Spoločnosť ponúka zaujímavé benefity ako 13sty plat, bonus za osobný výkon, refferal bonus, príspevok na poistenie a mnoho ďalšieho.
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát