Náplň práce
KLIENT SA NACHÁDZA V BRATISLAVE, ALE PRE DOCHÁDZAJÚCICH PONÚKA MOŽNOSŤ PRÁCE Z DOMU.
Chceli by ste pracovať v novej fresh firme na trhu, ktorá má dynamické prostredie plné zaujímavých, nových príležitostí?
Chcete si nájsť prácu, kde by ste aktívne využívali svoje znalosti cudzích jazykov?
Táto spoločnosť ponúka príležitosť ukázať sa a predviesť svoje skvelé komunikačné a organizačné schopnosti.
Pre nášho NOVÉHO klienta hľadáme energického a komunikatívneho člena tímu, ktorý by mal záujem zastrešovať nasledujúce úlohy:
- Komunikácia s klientmi zo zahraničia
- Poskytovanie komplexnej starostlivosti o zákazníkov a klientov spoločnosti v súvislosti s ich požiadavkami (objednávky, dodanie, adresa atď.)
- Efektívne riešenie rôznych zákazníckych otázok s cieľom dosiahnuť spokojnosť jednak zákazníkov aj spoločnosti
- Správa úloh v internom systéme
- Pravidelný reporting
*** Táto pozícia vyžaduje prácu cez víkendy (dvakrát mesačne), od pondelka do nedele, striedavo od 8:00 do 20:00, 5 dní v týždni ***
Ak sa chcete dozvedieť viac o pozícii a spoločnosti, pošlite nám prosím svoj životopis v anglickom jazyku a my sa Vám ozveme!
Požiadavky
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Plynulý francúzsky alebo nemecký alebo poľský alebo holandský alebo niektorý zo severských jazykov (C1)
- Komunikatívnosť a dynamickosť pri riešení problémov
- Predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti zákazníckych služieb sú výhodou, nie však podmienkou
Odpovedať na inzerát