Náplň práce
Máte radi analytickú prácu? Excel je Váš najlepší kamarát a radi by ste ho využívali naozaj na dennej báze? Pre medzinárodnú spoločnosť na pracovnom trhu hľadáme Špecialistu reportingu, ktorý by zastrešoval nasledovné oblasti. Ak ste sa v tom našli, neváhajte nám poslať svoj životopis.
- Analyzovanie PnL
- Podpora účtovného oddelenia
- Zbieranie informácií od interných tímov k potrebnému reportingu
- Komunikácia s internými tímami, ak sú v doručených dátach chyby
- Príprava výkazov (interných, externých) pre manažment spoločnosti na štvrťročnej báze
- Spolupráca na zefektívňovaní tímových procesov v oblasti reportingu
Požiadavky
Na uvedenú pracovnú pozíciu zvážime uchádzačov, ktorí spĺňajú nižšie požiadavky/kritériá:
- Min. 3 - 5 rokov skúseností na niektorej z finančných pozícií (AP, AR, GL, reporting, controlling, finančné analýzy)
- Znalosť anglického jazyka na úrovni C1
- Pokročilá znalosť MS Excel (kontingenčné tabuľky, vyhľadávacie funkcie, filtre a pod.)
- Veľkou výhodou je znalosť Power BI alebo Power Query
- Dôležitou podmienkou je tiež aby bol uchádzač systémovo zdatný – aby sa ľahko orientoval v potrebných tooloch a interných systémoch
Odpovedať na inzerát