Náplň práce
Predávať bambusové ponožky už je celkom nuda, parný hrniec už si tiež kúpil skoro každý a prejsť k inému operátorovi nechce tiež nikto. Je načase zmeniť oblasť pôsobenia. Vymeň telefonát s pani Máriou za vedenie pohovorov s odborníkmi a manažérmi z automobilového a výrobného priemyslu. Všetko potrebné ťa naučíme!
Čo ťa u nás čaká:
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Zadávanie inzercie do prístupných médií
- Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov – Facebook, LinkedIn
- Realizácia pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie
- Asistencia pri školeniach nových členov tímu
- Spolupráca s manažérom pri nastavovaní stratégií v oblasti budovania vzťahov s klientom
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Požiadavky
Prečo chceme ľudí z CALL CENTIER:
- Majú VEĽA SKÚSENOSTÍ S PREDAJOM A VÝBORNÉ KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI– neboja sa zdvihnúť telefón, zvládajú asertívne aj tie nepríjemnejšie situácie a vedia presne čo kedy treba povedať. NEPRÍJEMNÉ SITUÁCIE ICH PROSTE LEN TAK NEROZHODIA.
- SÚ ZVYKNUTÍ NA PLNENIE CIEĽOV A KPIS – vedia aké je to pracovať pod tlakom, vedia čo znamená „zamakať“ v stredu poobede, keď čísla nevyzerajú ružovo
- Takže sú zvyknutí aj na to, že to, ako plnia svoje ciele sa im odzrkadlí na mzde – preto „zamakajú“ aj vo štvrtok. SÚ TO PROSTE MAKAČI!
- Vedia si zorganizovať a naplánovať čas. Chápu, že dobre naplánovaný kalendár znamená byť bližšie k splneniu cieľov
Odpovedať na inzerát