Ponuka práce > HR admin (remote work)

HR admin (remote work)

Náplň práce

Vytváranie a administrácia zmien pracovno-právnych vzťahov, príprava potrebných dokumentov.
Zabezpečenie nástupu zamestnanca, administrácia náboru.
Príprava dokumentov a administrácia pri skončení pracovného pomeru, disciplinárnych konaniach.
Plánovanie a organizácia rôznych aktivít v oblasti personálneho marketingu.
Zabezpčenie rozvoja zamestnancov v súlade so stratégiou spoločnosti.
Dokumentovanie a administrácia vzdelávania v súlade s internými postupmi.
Príprava podkladov pre internú a externú komunikáciu spoločnosti.

Požiadavky

3 ročné skúsenosti s prácou v oblasti personalistiky a HR
Veľmi dobra znalosť procesov personalistiky a pracovnoprávnych vzťahov.
Plynulá znalosť anglického jazyka a pokročilá znalosť nemeckého jazyka.
Vynikajúce interpersonálne zručnosti, pozitívny prístup
Schopnosť nachádzať potešenie v práci s ľuďmi.
Výborné komunikačné a organizačné zručnosti. Inovatívny a pozitívny prístup k vlastnej práci.
Skúsenosť so SAP HR modul výhodou.

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Prešov (Prešovský kraj)
  • Odvetvie: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 1200 EUR do 1400 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Miesto pracoviska: Pre?ov
Odpovedať na inzerát