Náplň práce
Do nášho žilinského tímu hľadáme novú posilu na pozíciu HR Administrátor pre dočasne pridelených zamestnancov.
Hľadáme šikovnú študentku/šikovného študenta, ale kľudne aj mamičku na materskej :) Pre nás je podstatné, ak už máš predošlú skúsenosť v administratíve (ideálne z agentúrneho prostredia), baví ťa práca v Exceli, nezľakneš sa reportov a nie sú Ti cudzie ani podklady pre spracovanie miezd.
Práca je na skrátený úväzok, prípadne na Dohodu o brigádnickej práci študenta.
Aká bude náplň Tvojej práce:
- Príprava pracovno-právnej dokumentácie pre dočasne pridelených zamestnancov
- Príprava podkladov pre mzdy
- Práca s internou databázou, jej aktualizácia a správa
- Reporting
- Administratívne práce
- Ďalšie činnosti v rámci dohodnutého druhu práce
Požiadavky
Čo od Teba čakáme:
- Empatická komunikácia
- Flexibilita
- Tímovosť
- Pokročilá znalosť MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook)
- Pokročilá znalosť MS Excel podmienkou
- Predchádzajúca skúsenosť s prácou v administratíve min 1 roka (môže byť aj popri škole)
- Orientácia v oblasti Zákonníka práce výhodou - je fajn, ak máš základný prehľad, všetko ostatné Ťa radi naučíme
- Motivácia pre oblasť HR
- Samostatnosť, zodpovednosť a proaktívny prístup k práci
Odpovedať na inzerát