Ponuka práce > Administratívno-klientsky pracovník

Administratívno-klientsky pracovník

Náplň práce

-komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
-práca s PC (Excel, Word, PowerPoint, Zoom a interný systém)
-analýza trhu a kontrola vzniknutých riešení
-vyjednávanie podmienok pre klienta

Požiadavky

-bezúhonnosť
-samostatnosť
-príjemné vystupovanie
-komunikatívnosť

Ďalšie informácie

Charakteristika spoločnosti:
Sme partnerom, ktorý Vás osobne sprevádza životom. Ponúkame riešenia šité na mieru k Vašim potrebám. Sme Vám vždy k dispozícii už 30 rokov. Na tých najlepších riešeniach pracujú naši lokálni sprostredkovatelia po celej SR.

Životopisy zasielajte na kariera.senica@gmail.com
Vybraní záujemcovia budú kontaktovaní a pozvaní na pohovor.

Informácie o pozícii

  • Best Deal Slovakia s.r.o.
  • Trnava (Trnavský kraj)
  • Odvetvie: Administratíva,
  • Požadované vzdelanie: S maturitou
  • Požadované jazyky: slovenský jazyk
  • Plat: 1500
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: -flexibilný pracovný čas -garantovaný kariérny postup -kompletný zaškolovací systém -možnosť homeoffice -prax nie je potrebná, všetko potrebné Vás naučíme
  • Vhodné pre: -vhodné pre Ukrajincov, Srbov -vhodné aj popri práci -možnosť pracovať popri škole alebo materskej dovolenke
  • Miesto pracoviska: Senica
Odpovedať na inzerát