Ponuka práce > Administratívny pracovník v oblasti obchodu

Administratívny pracovník v oblasti obchodu

Náplň práce

Pokiaľ sa zaujímaš o oblasť administratívy a spojenie s obchodom ti príde lákave, čítaj ďalej!
Tvojou úlohou bude napríklad :

- Zadávanie objednávok do interného systému spoločnosti a ich celkové spracovanie
- Vyhľadanie vhodnej prepravy pre dané produkty a následné sledovanie týchto objednávok (dodanie/odoslanie tovaru odberateľom)
- Taktiež budeš riešiť aj odberateľské faktúry či prípadné reklamácie

Požiadavky

Ak spĺňaš tieto podmienky, neváhaj a zašli svoj životopis:

- Má level AJB2 na plynulej úrovni a nebojí sa komunikovať každý deň v anglickom jazyku
- Predošlá skúsenosť s administratívou v oblasti obchodu je nutnosťou
- Skúsenosť s fakturáciou a objednávkami je výhodou

Informácie o pozícii

  • Grafton Recruitment SK
  • Bratislava (Bratislavský kraj)
  • Odvetvie: Bankovníctvo a finančné služby,
  • Plat: Od 1100 EUR do 1400 EUR
  • Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
  • Benefity: Spoločnosť ponúka benefity, avšak budú prezentované samotnou spoločnosťou. na osobnom stretnutí.
  • Miesto pracoviska: Bratislava (cel?)
Odpovedať na inzerát